Thursday, October 28, 2010

Paintball timeee.....

Lepas basikal lasak/downhill, paintball la yg paling aku suka...tp kurang dah main dari dulu...sekali main busuk2 RM60...so aku dah slow ler...dulu sbulan 2,3 kali..ketagih main paintball neh...dia punya bunyi paintball gun ( marker ) pun leh terbawak2 sampai ke mimpi hehehhehe...Kali ni punya game, organized  by member aku, Seagate staff...so mostly budak office aku...ada yg first timer, especially programmer2 yg from India tuh...dorang pun excited main paintball neh hehehe...snap by tunang aku, and some pic dari compact camera....yg paling stim pasal paintball neh...adrenalin rush dia...dgn letih + cuak+ jantung ko bodogup mcm nak pocah.....tahan sakit kena tembak satu hal...tips skit, sila elakkan dari terkena shot dekat jari/Leher/kepala....3 tempat tu cover baik2...kalau kena azab la sehari dua hehehehe layannn













1 comment: